aba-1

معنی لغوی ریسپانسیو ٬ واکنش گرا یا پاسخ گرا است.
تقریبا امروزه تمام مشتریان ما بعد از پایان طراحی وب شان، نسخه موبایل وب خود را نیز می خواهند. پس باید  زمانی که در حال طراحی حرفه ای هستیم به فکر نسخه ای از آن در آی فون، تبلت و موبایل باشیم؛ به گونه ای که رزولوشن همه این موارد با یکدیگر هماهنگ باشد. قطعا در پنج سال آینده تعداد این ابزارها نیز بیشتر خواهد شد.

آیا میدانید تفاوت سایت هایی که ریسپانسیو طراحی شده اند با سایر سایت ها چیست؟

وب هایی که قدیمی هستند یا مشکلاتی دارند ٬ ممکن است در گوشی های موبایل یا تبلت ها باز نشوند باز نشود ٬ ولی بقیه وب ها ٬ همانند یک وب معمولی روی گوشی ها و تبلت ها به همان ابعاد واقعی نمایش داده می شوند ٬‌ اما در کل کار کردن با این وب ها که در ابعاد یک مانیتور معمولی در گوشی باز می شوند ٬ کار ساده ای نیست .

وب های ریسپانسیو ، خودشان را با شرایط تطبیق می دهند و برحسب ابعاد تصویر یا همان مرورگر تغییر شکل می دهند ٬ معمولا این تغییر شکل شامل حذف و تغییر شکل منوها ٬ برخی از تصاویر یا اسلایدها ٬ یا حتی برخی از صفحات یا بخش های صفحات وب می شود .

مثلا SMS.ir یک وب سایت ریسپانسیو می باشد و شما در کامپیوتر ٬‌ تبلت و موبایل سه نمای یکسان اما با تغییرات ناچیز بر حسب ابعاد از این وب خواهید دید .

امروزه کاربرانی که با موبایل به اینترنت می روند یا صفحات وب را مشاهده می کنند در حال گسترش است و به شدت افزایش یافته اند ٬ تا آنجا که تعداد کاربران اینترنتی که با موبایل در اینترنت هستند از تعداد کاربرانی که با کامپیوترها از وب ها بازدید می کنند سبقت گرفته است ٬ یکی از دلایل این تغییر روش ٬‌ ارایه اینترنت پرسرعت بر روی سیم کارت ها و هوشمند شدن گوشی های تلفن همراه می باشد .

البته یکی دیگر از نکات مهم قابل توجه که باعث می شود که شما را تشویق کند یا یک وب ریسپانسیو داشته باشید این است که امروزه اکثرا تبلت دارند و تعداد زیادی از افراد با تبلت ها از وب شما بازدید خواهند کرد .

در طراحی سایت های ریسپانسیو توسط شرکت طراحان تک کلیه اصول و قواعد SEO رعایت خواهد شد ٬ یکی از از نگرانی های افراد در داشتن یک وب ریسپانسیو این است که اطلاعاتی از وبشان کم نشود ٬ این اطمینان به شما داده می شود که با انجام تغییرات اصولی هیچ اطلاعاتی از وب شما حذف نمی شود .

یکی از خدماتی که شرکت طراحان تک ارائه می دهد،طراحی ریسپانسیو است.مطمئن باشید سایتی که توسط گروه فنی ما طراحی می شود در همه ابزارها با هر اندازه ای، به خوبی و بدون مشکل دیده می شود.

tarahan-admin