ester1

سئو و بهينه سازي وب براي موتورهاي جستجو به عبارتي آوردن سايت به صفحه اول گوگل با کلمه کليدي دلخواه و از همه مهم تر نگه داشتن سايت در صفحه اول گوگل کاري زمان بر و دشوار مي باشد اما غير ممکن نيست.
سئو حرفه اي به روشي اطلاق مي شود که باعث افزايش رنک گوگل سايت شده و افزايش ترافيک ورودي سايت از طريق گوگل را به همراه داشته باشد و صاحب سايت به هدف نهايي خود که همانا افزايش فروش و معرفي کالا و خدمات به کاربران خود مي باشد برسد.
در اين بين بايد هوشيار باشيد تا فريب دلالاني که با دريافت مبالغ هنگفت وعده سئو تضميني سايت را در کوتاه ترين زمان و بالا آمدن در صفحه اول گوگل مي دهند را نخوريد چرا که آنها با روش هايي که براي گوگل تقلب محسوب شده نظير خريد بک لينک سايت مورد نظر را در صفحه اول گوگل بالا مي آورند، اما پس از مدت کوتاهي گوگل متوجه مي شود و سايت را جريمه مي کند ، حتي امکان دارد سايت را براي هميشه از ليست موتور جستجو گوگل حذف کند ، که جبران آن سخت خواهد بود.
جهت بهينه سازي و سئو بر اساس اصول فني و حرفه اي بايد استراتژي بکار ببريم که مطلوب و مورد تآييد موتورهاي جستجوگر به ويژه گوگل باشد که توليد محتواي سالم و مفيد ، بک لينک از سايت هاي مرتبط ، استفاده از نقشه سايت ، استفاده از فيد و غيره نمونه اي از اين کارها مي باشد.

گروه فني و متخصصي طراحان تک در امر بهينه سازي سايت در ابتداي شروع کارسئو ، سايت را از لحاظ : پيج رنک سايت ، جايگاه سايت به ازاي کلمه کليدي موردنظر ، رتبه الکسا ، ميزان بازديد روزانه و هفتگي و … آناليز مي کند.

سپس با توجه به سايت هاي رقبا کلمات کليدي مناسب و مرتبط  با موضوع سايت را انتخاب مي کند.
مرحله بعدي توليد محتواي تخصصي و مفيد و مرتبط با کلمات کليدي مورد نياز مي باشد که چگالي کلمات کليدي در متن مورد نظر بايد استاندارد بوده و در فواصل زماني منظم نوشته شود تا از طرف موتورهاي جستجوگر جريمه نشود که يکي از مهمترين اصول سئو حرفه اي براي يک سايت همين مرحله کانتنت نويسي مي باشد.
دريافت بک لينک از سايت هاي محبوب و داراي رنک بالا از گوگل نيز در مرحله بعدي پروژه سئو قرار دارد.
عضويت و فعاليت در شبکه هاي اجتماعي به خصوص گوگل پلاس در افزايش رنک گوگل و ترافيک سايت اهميت بسياري دارد.
در پايان اين موارد بايد گفت که هاست خوب در سئو و بهينه سازي وبسايت در موتورهاي جستجو بسيار با اهميت مي باشد.

تمامي اين فعاليت ها ترافيک موثر در گوگل و تعــــداد بازديدکننده ها را افزايش مي دهد و متعاقب آن  سود و درآمد شما نيز که هدف اصلي بهينه سازي سايت مي باشد افزايش مي يابد.

طراحی حرفه ای

طراحی حرفه ای

tarahan-admin