t4

t31

طراحی سایت تک صفحه ای یا One Page یکی از انواع طراحی وب می باشد که در این نوع طراحی تمام مطالب وب در صفحه ی اصلی گنجانده شده  و کاربر با انتقال صفحه به پایین (اسکرول) تمام اطلاعات را مشاهده خواهد کرد. این نوع طراحی بیشتر برای پروژه هایی بکار می رود که محتوای سایت کمی دارند و تصمیم به گسترش وب خود ندارند.
امروزه سایت های تک صفحه ای به سایت های صفحه به صفحه رجحان دارند ، سایت های تک صفحه ای ارتباط بهتری را با بازدید کنندگان برقرار می کنند و همچنین لازم نیست کاربر برای مشاهده مطالب مورد نیاز خود به صفحه دیگری وارد شوند.
گرافیک و صفحه آرایی یکی از مهم ترین جنبه های یک وب One Page است. محتوای سایت باید تا حد امکان ساده و مختصر بوده و متمرکز بر روی اطلاعات اصلی که قرار است به کاربر انتقال داده شود باشد ، چرا که نسبت به سایت های چند صفحه ایی فضای کمتری برای ارائه محتوا و اطلاعات مورد نیاز داریم.
با توجه به استفاده زیاد از موبایل و تبلت برای مرور ، وب سایت های One Page به نسبت سایت های صفحه به صفحه از محبوبیت بیشتری برخوردارند و برای کاربر راحت تر است که از طریق اسکرول صفحه را رویت نماید.
سایت های One Page در مرورگرهای موبایل و تبلت با توجه به صفحه لمسی که دارند اسکرول کردن را برای کاربر خوشایندتر از کلیک کردن می سازند.
در بحث بهینه سازی وب نیز چون کاربر مدت زمان بیشتری را در صفحه اصلی سایت زمان صرف می کند ، باعث بالا رفتن رنکینگ آن در موتورهای جستجوگر می شود و لازم به ذکر است که اگر این وب ها ریسپانسیو یا نسخه موبایل هم باشند ، ارزش بسیاری در موتورهای جستجو پیدا می کنند.

مشکلی که ممکن است وب سایت های تک صفحه ای به آن دچار شوند کند شدن بارگذاری صفحه اصلی می باشد که دلیل آن حجم بسیار زیاد متن، تصویر و فیلم است که در یک فایل جا گرفته است و برای رفع این مشکل یک میزبان ، یک سرور یا یک هاست قوی ایرانی و داخلی برای سایت خود انتخاب کنید.
یکی دیگر از مزایای این نوع طراحی صرفه جویی در زمان طراحی کردن و همچنین اشغال کردن فضای هاست کمتر می باشد.

برای سفارش طراحی وب سایت تک صفحه ای با طراحی منحصر به فرد ، قیمت بسیار مناسب همراه با بهینه سازی در موتور های جستجو می توانید با شرکت طراحان تک تماس بگیرید.

t2

 

tarahan-admin
برچسب های پست