SEo2

SEO

خدماتي که طراحان تک ارائه مي دهد خدمات SEO مي باشد که وب سايتهايي که توسط اين شرکت طراحي و پياده سازي شده اند داراي بهترين رتبه در موتورهاي جستجوي بزرگ مي باشند.

خدماتی که طراحان تک ارایه می‏ دهد:

رساندن رتبه سایت به ده تای اول، پنج تای اول، سه تای اول و یا دقیقا کسب رتبه یک

ارزیابی سایت و تحلیل سایتهای رقیب

انتخاب کلمات کلیدی مناسب

ویرایش و بازنویسی محتوای سایتها با هدف جذب مخاطب و کسب رتبه بالا

بهینه سازی محتوا، ساختار و کدهای سایتseo3

افزایش ترافیک سایت با روشهای پایدار و هدفمند

افزایش رتبه سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو

دریافت لینک از سایتهای دیگر

حفظ رتبه های کسب شده و ارایه گزارشهای مرتبط

زماني که شما در يک موتور جستجو به دنبال يک موضوع خاص مي گرديد حتما متوجه اين موضوع شده ايد که برخي از وب سايتها داراي رتبه هاي بالاتري مي باشند و در صفحات اوليه نمايش داده مي شوند و اين يعني توليد کردن صفحات وبي که براي موتورهاي جستجو جالب و فريبنده هستند. بهينه سازي صفحات وب اين است که شما در نتايج يک موتور جستجوي بزرگ بيشترين امتياز را داشته باشيد.

seoاهميت اين موضوع از آنجا ناشي مي شود که اکثر مردم از موتورهاي جستجو براي رسيدن به مطلب يا محصول مورد نظر خود استفاده مي کنند. بهينه سازي وب سايت براي موتورهاي جستجوگر معروف شايد بتوان گفت که تقريبا همه افرادي که با وب آشنايي هر چند کمي دارند، حداقل براي يک بار هم که شده واژه SEO را شنيده اند. اما SEO چيست؟ معناي لغوي SEO که مخفف Search Engine Optimization است، بهينه سازي موتور جستجو مي باشد. SEO يعني توليد کردن صفحات وبي که براي موتورهاي جستجو جالب و فريبنده هستند. بهينه سازي صفحات وب اين است که شما در نتايج يک موتور جستجوي بزرگ بيشترين امتياز را داشته باشيد. اهميت اين موضوع از آنجا ناشي مي شود که اکثر مردم از موتورهاي جستجو براي رسيدن به مطلب يا محصول مورد نظر خود استفاده مي کنند.

به عنوان مثال در گوگل و ياهو، اکثر مردم فقط به صفحه اول نتايج جستجو نگاه مي کنند. بنابراين براي داشتن ترافيک بالا از طرف موتورهاي جستجو، اين مسأله الزامي است که سايت شما در صفحه اول نتايج جستجو قرار گيرد.

علم بهينه سازي موتور جستجو در مورد روشهاي فني مانند عنوان صفحه مناسب، تگ ها و متا تگ ها، کلمات کليدي و عبارات کليدي و توضيحات مناسب سايت و کلاً محتوايي که موتورهاي جستجو دوست دارند، مطالعه مي کند. موتورهاي جستجو صفحات وب را به وسيله نرم افزار خزندگي (عنکبوت) پيدا و فهرست بندي مي کنند. متاسفانه تمام نرم افزارهاي خزندگي يک جور کار نمي کنند. براي مثال اگر صفحه وب شما در يکي از موتورهاي جستجو امتياز بالايي داشته باشد، ممکن است در ديگر موتورها اين چنين نباشد. يکي از کارهايي که متخصصان بهينه سازي موتورهاي جستجو انجام مي دهند، پيگيري تمام تغييرات عملکرد داخل موتورهاي جستجو است. بنابراين آنها ميتوانند صفحات وب را بر طبق اين تغييرات بهينه سازي کنند.

به علاوه آنها همراه با تغييرات موتورهاي جستجوي مختلف خود را تابع اين موتورها قرار مي دهند. هنگامي که شما يک طراح براي طراحي سايت تجاريتان انتخاب مي کنيد، شما بايد از اين طراح درباره بهينه سازي موتورهاي جستجو سوال کنيد و بايد از او بخواهيد بر طبق اصول بهينه سازي براي موتورهاي جستجو ساخت صفحات وب سايت شما را شروع کند. در صورتي که اين کار طولاني تر از طراحي هايي که شما بيش از اين داشته ايد، نيست. اين کار خيلي آسان تر و معقول تر است که شما در همان بار اول که سايتتان بر روي وب قرار مي گيرد، شامل بهينه سازي براي موتورهاي جستجو شود.

? چرا SEO مهم است؟SEO1

چرا بهينه سازي براي موتورهاي جستجو مفيد مي باشد. موارد ذيل برخي از دلايل اين موضوع مي باشند: برتر بودن در نتايج جستجو مشتري هاي زيادي را به ديدار از وب سايت شما دعوت مي کند. ?? در صد تمام بينندگان شما از يک صفحه يک وضعيت دارند. ?? در صد از کاربران اينترنت از موتورهاي جستجو استفاده مي کنند. طبق آخرين تحقيقات بيش از ??? ميليون جستجو در روز در کشور انگليس انجام مي گيرد. ?? در صد معاملات آنلاين به وسيله موتورهاي جستجو آغاز مي شود. ?.? بيليون از وب سايت با هم بر سر رقابت پول هستند، اما واقعيت اين اين است که فقط کسرهاي از يک درصد به صفحه اول مي رسند.

? چه کساني به SEO احتياج دارند؟

هر وب سايتي که به سوي تجارت و بازرگاني حرکت مي کند، بايد صفحات وب خود را براي موتورهاي جستجو بهينه سازي کند. هدف نهايي يک وب سايت جلب کاربران اينترنتي مي باشد، و مطالعات نشان داده است که پهنه عظيمي از کابران اينترنتي وب سايت ها را در موتورهاي جستجوي پيدا کرده اند. اگر شرکت شما نظر به ساخت يک وب سايت جديد و يا به روز کردن وب سايت قديمي خود را دارد بايد توجه داشته باشيد که براي پيشرفت بايد SEO را در الويت قرار دهيد. به خاطر داشته باشيد که SEO شما را به مسابقه بزرگ مي برد و شما را در بازار معرفي ميکند.

? ابزارهاي SEO چيست؟

در اينجا مي خواهيم درباره ابزارهاي SEO يا بهينه سازي براي موتورهاي جستجو صحبت کنيم و تعدادي از آنها را معرفي کنيم.

? Keyword Suggestion پيشنهاد دهنده کلمات کليدي:

همانطور که در بالا گفتيم کلمات کليدي در جذب موتورهاي جستجو نقش به سزايي دارند. شما مي توانيد با استفاده از Keyword Suggestion کلمات کليدي بهتر و جذاب تري را انتخاب کنيد.

? Google Rank Checkerچک کننده امتياز شما در گوگل:

موتور جستجوي گوگل با محاسباتي خاص و دقيق به وب سايت ها امتياز مي دهيد، هر چه امتياز سايت شما در گوگل بالاتر باشد ارزش سايت شما بالاتر است. معمولا چک کردن اين امتياز آسان نيست اما اين ابزار در بيشتر سايت هاي مرتبط باTools SEO کار شما را آسان کرده و شما مي توانيد به راحتي امتياز خود را در گوگل چک کنيد.

? Link Popularity محبوبيت لينک:

محبوييت لينک به شما نشان مي دهيد که در موتورهاي جستجوي مختلف وقتي شما را جستجو مي کنند چه تعداد نتيجه ظاهر مي شود و جديدن از اين ابزار براي مقايسه کردن بين چند وب سايت استفاده مي شود.

? Search Engine Position وضعيت سايت شما در موتورهاي جستجو:

اين ابزار هم تعداد نتايج جستجوي سايت شما را در موتورهاي جستجوي بزرگ نمايش مي دهد. در کل Web Site Optimization Tools يا ابزارهاي بهينه سازي وب سايت که انواع مختلف و متنوعي دارند.